Kaks ühe hinnaga! ✨
| Seisund | Kasutatud, suurepärases korras |
| Keel | Muu |
| Lisatud | 22. november, 15:11728 |
Whether you're a CEO, a parent, or merely a person who wants to make a difference, you probably wish you had more influence with the people in your life. But most of us stop trying to make change happen because we believe it is too difficult, if not impossible. We learn to cope rather than learning to influence.
From the bestselling authors who taught the world how to have Crucial Conversations comes the new edition of Influencer, a thought provoking book that combines the remarkable insights of behavioral scientists and business leaders with the astonishing stories of high powered influencers from all walks of life. You'll be taught each and every step of the influence process including robust strategies for making change inevitable in your personal life, your business, and your world. You'll learn how to:
Identify high leverage behaviors that lead to rapid and profound change
Apply strategies for changing both thoughts and actions Marshal six sources of influence to make change inevitable.
Influencer takes you on a fascinating journey from San Francisco to Thailand to South Africa, where you'll see how seemingly "insignificant" people are making incredibly significant improvements in solving problems others would think impossible. You'll learn how savvy folks make change not only achievable and sustainable, but inevitable. You'll discover breakthrough ways of changing the key behaviors that lead to greater safety, productivity, quality, and customer service.
No matter who you are or what you do, you'll never learn a more valuable or important set of principles and skills. Once you tap into the power of influence, you can reach out and help others work smarter, grow faster, live, look, and feel better and even save lives. The sky is the limit . . . for an Influencer. ">
Läti ja inglise keeles.
1) Ideed, mis jäävad meelde. 2011. Olgu te ettevõtja, juht, poliitik, teadlane, õpetaja, turundus- või suhtekorraldusspetsialist, ajakirjanik või täiskohaga ema, teil on ideid, mida jagada. Uus toode, mis tuleb turule. Strateegia, millest soovite teisi veenda. Veendumus, mida soovite jagada. Väärtused, mida soovite oma lastele sisendada... Raamat IDEAS THAT STICK, mille 800-CEO-READ nimetas 2009. aastal üheks 100 parimaks ärikirjanduseks läbi aegade, muudab teie arusaama sellest, kuidas
oma ideid mõistetavaks ja meeldejäävaks muuta ning mõjutada oma kuulajate hoiakuid ja käitumist. Raamatu autorid, Stanfordi ülikooli psühholoogiaprofessor Chip Heath ja ärikonsultant ning lektor Dan Heath, kummutavad müüdi, et ainult loomupärase andega inimesed suudavad tulla välja suurepäraste ideedega. Igaüks meist, kes mõistab asja olemust ja oskab sõnastada oma sõnumi hästi, suudab luua meeldejääva idee. Autorid paljastavad, et kõikidel meeldejäävatel ideedel, alates valedest kuulujuttudest kuni maailma muutvate ideedeni, on kuus ühist joont. Teatud tehnikaid kasutades suudab igaüks meist luua ideid, mis avaldavad püsivat mõju meie sihtrühmale – olgu need siis meie kliendid, annetajad, õpilased, töötajad, valijad või meie lapsed. Pealegi ei ole alati vaja ideid luua – mõnikord on palju lihtsam neid märgata, rakendades neid põhimõtteid – maailm toodab alati rohkem silmapaistvaid ideid kui ükski inimene, olenemata sellest, kui loominguline ta ka ei oleks. 2) Mõjutaja.
Olgu te tegevjuht, lapsevanem või lihtsalt inimene, kes soovib midagi muuta, tahate ilmselt, et teil oleks suurem mõju teie elus olevatele inimestele. Kuid enamik meist loobub muutuste tegemisest, sest usub, et see on liiga raske, kui mitte võimatu. Õpime pigem toime tulema kui mõjutama.
Bestsellerite autoritelt, kes õpetasid maailmale, kuidas pidada olulisi vestlusi, on ilmunud uus väljaanne „Mõjutaja” – mõtlemapanev raamat, mis ühendab käitumisteadlaste ja ärijuhtide märkimisväärsed tähelepanekud hämmastavate lugudega mõjukatest inimestest kõigist eluvaldkondadest. Teile õpetatakse mõjutamisprotsessi iga etappi, sealhulgas tugevaid strateegiaid, kuidas muuta muutused vältimatuks oma isiklikus elus, äri- ja ühiskonnaelus. Õpite, kuidas:
Tuvastada mõjukad käitumismudelid, mis viivad kiirete ja sügavate muutusteni Rakendada strateegiaid mõtete ja tegude muutmiseks Kasutada kuut mõjutusallikat, et muuta muutused vältimatuks.
Influencer viib teid põnevale reisile San Franciscost Taisse ja Lõuna-Aafrikasse, kus näete, kuidas näiliselt „tähtsusetud” inimesed teevad uskumatult olulisi edusamme probleemide lahendamisel, mida teised peavad võimatuks. Õpite, kuidas kogenud inimesed muudavad muutused mitte ainult saavutatavaks ja jätkusuutlikuks, vaid ka vältimatuks. Avastate läbimurdelisi viise, kuidas muuta võtmekäitumist, mis viib suurema turvalisuse, tootlikkuse, kvaliteedi ja klienditeeninduseni.
Olenemata sellest, kes sa oled või mida teed, ei õpi sa kunagi väärtuslikumat ja olulisemat põhimõtete ja oskuste kogumit. Kui oled mõjuvõimu ära kasutanud, saad aidata teistel töötada targemalt, kasvada kiiremini, elada, välja näha ja end paremini tunda ning isegi päästa elusid. Taevas on piiriks... mõjutajale.