Kas kuulutuste avaldamine on tasuline?

Kuulutuse avaldamine portaalis on tasuline teenus. Selle eest makstav tasu sõltub kuulutuse kategooriast. Näiteks kasuka kohta on kuulutuse avaldamine kallim kui lastekleidi kuulutuse kohta.

Kui kaua on avaldatud kuulutus aktiivne?

Avaldatud kuulutus on aktiivne 45 päeva.

Kui kuulutuse avaldamisaeg on lõppenud, läheb see sinu kuulutuste arhiivi, kust selle saab uuesti avaldada vastava kategooria kuulutuse eest makstava tasu eest.

Kuidas ma saan avaldatud kuulutust muuta?

Kuulutuse sisu ei saa avaldamisperioodi jooksul muuta.

Kuidas toimub fotode vahetamine?

Kuulutusele saab lisada viis fotot. Kui see arv on täis, võid olemasolevaid pilte kustutada ja uusi lisada. Uued fotod saadetakse kontrollimisele.

Fotode vahetamise võimalust kasuta siis, kui soovid parandada oma kuulutuse välimust ja seda värskendada. Palun võta arvesse, et fotode vahetamine värskendab ainult sinu avaldatud pärli välimust, kuid ei muuda kuulutuse sisu. Kui fotode vahetamise taotluses avastatakse kauba väljavahetamine, siis sellest keeldutakse.

Esitatud fotode vahetamise taotluse läbivaatamine võib tööpäeviti aega võtta kuni 24 tundi.

Kuidas ma saan teada, kui suur on kuulutuse avaldamise tasu?

Kui sa valid kuulutuse lisamise käigus kategooria, milles sa soovid oma kuulutuse avaldada, näed kohe ka seda, kui palju kuulutuse avaldamine maksab. Ühe kuulutuse avaldamine tasu on 0,25–0,75 eurot.

Kuidas ma saan lisada raha oma virtuaalsesse rahakotti?

Virtuaalsesse rahakotti saab lisada raha Swedbanki pangalingi kaudu või ükskõik millise teise panga maksekaardiga.

Tasulise SMSiga ei ole võimalik rahakotti raha lisada.

Kuidas ma saan oma kuulutuse eest tasuda?

Kuulutuse avaldamise eest tasumine toimub sinu virtuaalse rahakoti vahendusel.

Pakume võimalust tasuda kuulutuse avaldamise eest ka tasulise SMSiga, milleks tuleb saata kuvatav kood. Palun arvesta sellega, et SMSiga saab tasuda konkreetse kuulutuse eest. Tasulise SMSiga ei ole võimalik rahakotti raha lisada.

Tähelepanu! SMSiga tasumisel on tasu umbes 50% kõrgem kui rahakoti kasutamisel. Kuulutuse avaldamise tasule lisandub nimelt mobiilsideoperaatori teenustasu.

Ma ei saanud SMSiga tasumisel kuulutuse avaldamise kohta SMSiga kinnitust. Miks?

Kui sa ei saanud SMSiga vastust, siis tõenäoliselt ei õnnestunud kontolt SMSi eest raha võtta. Raha võetakse kontolt just vastuse eest, millega kinnitatakse teenuse eest tasumist.

Palun võta ühendust oma mobiilsideoperaatoriga ja kontrolli:
- kas sinu kõnekaardile on laaditud piisavalt raha;
- kas sinu mobiilsidearve on õigeaegselt tasutud;
- ega sul ei ole operaatori poolt lisatasuga teenused keelatud või piiratud ning ega sul ei ole määratud lisatasu summadele piirangut.

Soovitame mitte saata tasumiseks uut SMSi enne, kui on selgunud põhjus, miks ei ole juba saadetud SMSi kohta tulnud tasumise kinnitust.

Ma ei saanud SMSiga tasumisel kuulutuse avaldamise kohta SMSiga kinnitust, kuigi mul on arve tasutud või kõnekaardile raha laaditud. Miks?

Kui sa ei saanud SMSiga kuulutuse avaldamise kinnitusega vastust, kuigi arve on tasutud või kõnekaardile raha laaditud, ära mitte mingil juhul saada tasumiseks SMSi uuesti ega mitu korda. Mõnikord töötleb mobiilsideoperaator saabunud andmeid hilinemisega ja võtab tasu kõigi saadetud tasuliste SMSide eest korraga. Palun võta kohe ühendust oma mobiilsideoperaatoriga.

Tasumiseks SMSi saatmisel leiab aset tehing, mida ei ole võimalik tagasi võtta ega tühistada.

Tegin SMSiga tasudes koodi sisestamisel vea ja tasusin võõra kuulutuse eest. Mida ma tegema pean?

Mõistame, et see on väga ebameeldiv, kuid tasulise SMSi saatmisel tuleb hoolikalt järgida ekraanil kuvatavaid juhiseid. Tasumiseks SMSi saatmisel leiab aset tehing, mida ei ole võimalik tagasi võtta ega tühistada.

Milliseid kuulutusi ei ole lubatud avaldada?

Kuulutuste kategooriale mittevastavaid kuulutusi ja kommertskuulutusi.
Kuulutuste avaldamise tingimustele mittevastavalt vormistatud kuulutusi.
Kuulutusi, milles pakutavat kaupa renditakse välja või pakutakse teenusena.
Kuulutusi, milles müüakse suitsetamisvahendeid ja nende komponente.
Kuulutusi, milles müüakse relvi või ohtlikke ja kahjulikke aineid.
Kuulutusi, milles müüakse ravimeid, toidulisandeid jne.
Kuulutusi, milles müüakse aktsiisimaksuga maksustatud kaupu.
Kuulutusi, mis sisaldavad ebaõiget teavet.
Kuulutusi, milles on kirjas, et kaupa otsitakse sooviga seda osta.

Samuti vaadatakse läbi iga kuulutus, millest mõni portaali kasutaja on teavitanud.

Minu kuulutuse avaldamine on peatatud. Mida ma tegema pean?

Peatatud kuulutus läheb sinu kuulutuste arhiivi ning sul on 90 päeva jooksul võimalik parandada see tingimustele vastavaks ja uuesti esitada.

Peatatud kuulutuste uuesti läbivaatamine võib tööpäeviti võtta aega kuni 48 tundi.

Peatatud kuulutust saab parandada ja uuesti kontrollimiseks esitada kolm korda. Kui kuulutus esitatakse mitu korda reegleid rikkudes, siis desaktiveeritakse see pöördumatult.

Kas ma saan teatada teiste kasutajate rikkumistest?

Kui märkad rikkumisi, teata neist palun hallil lipukesel vajutamisega kuulutuse, foorumipostituse või kasutaja profiili juures ning kirjelda rikkumist. Portaali administraator vaatab iga sellise teate läbi ning võtab rikkumise tuvastamisel vastavaid meetmeid.

Mis on profiili verifitseerimine?

Portaal pakub võimalust oma profiil verifitseerida. Selleks tuleb Swedbanki pangalingi kaudu rahakotti raha lisada. Pangast saadakse maksja andmed (ees- ja perekonnanimi). Kui verifitseerid oma profiili, lisatakse sellele eriline tähis, mis suurendab ostjate usaldust.

Profiili verifitseerimine ei ole kohustuslik.

Mida teha, kui ma ei saa oma profiilile sisse logida?

Kui sul ei õnnestu oma profiilile sisse logida, võib see olla loodud mõne teise e-posti aadressi või ühismeedia kontoga või siis on profiilil teistsugune parool.

Oma aktiivsele AndeleMandele profiilile uuesti juurde pääsemiseks toimi vastavalt sellel lingil olevatele juhistele: Profiilile juurdepääsu taastamine

Olemasoleva AndeleMandele profiiliga saab siduda ainult sellise ühismeedia konto, mida ei ole AndeleMandele portaalis varem registreeritud.

Profiilile saab määrata sisselogimiseks e-posti aadressi ja parooli.

Olen oma profiili sulgenud, kuid soovin seda taastada. Mida ma tegema pean?

Kui soovid oma suletud profiili taastada, võta palun ühendust administraatoriga. Sooviavaldusse kirjuta kindlasti oma e-posti aadress, mille sisestasid profiili loomisel.

Kustutasin oma kuulutuse kogemata ära, mida ma tegema pean?

Kui oled oma kuulutuse kogemata ära kustutanud, võta kindlasti ühendust portaali administraatoriga ja kirjelda kuulutust võimalikult täpselt, et võiksime selle üles leida ja taastada.

Kuidas ma saan teada, kui suur on saatmise teenustasu?

Kui ostja on kuulutuse peale ostusoovi avaldanud, saad teha valiku „Vormista saadetis“. Saatmise teenustasu sõltub kulleriteenuse osutajast. Hinnad võivad muutuda.

Saatmise teenustasu on pakiautomaadi kõigi kapisuuruste korral sama. Kulleriteenuse osutaja määratud saadetise maksimaalseid mõõtmeid ja massi kuvatakse enne teenuse tellimist.

Kas ma saan saatmisteenuse tühistada?

Tellitud, kuid kasutamata saatmisteenuse saab tühistada portaali administraatoriga ühendust võttes. Kui oled saatmisteenust juba kasutama hakanud, ei saa seda enam tühistada.

Olen saatnud administraatorile küsimuse, ent ei ole saanud vastust.

Küsimustele vastatakse tööpäeviti 24–72 tunni jooksul ning vastused saadetakse kasutaja profiilil sisestatud e-posti aadressile. Kui sa ei tea, millise e-posti aadressi sa registreerumisel sisestasid, saad seda kontrollida oma profiili seadetes.

Mida ma pean tegema, kui ma ei saa e-posti aadressile registreerumise kinnitust, administraatori vastuseid jne?

Kui sa ei saa mõnd AndeleMandele saadetud e-kirja kätte, soovitame kontrollida saabunud e-kirju kõigis kaustades, sealhulgas spämmi-, tellitud e-kirjade, ühismeedia-, reklaamikaustas jne. Kui sa ei leia e-kirja ühestki kaustast, veendu palun, et profiilil on sisestatud täpne e-posti aadress.

Mida teha selleks, et tehing oleks turvaline?

Võimalusel peaks kaupade üleandmine toimuma isiklikult.

Kui soovid kauba kätte saada saatmisega, küsi enne tehingu sõlmimist võimalikult palju teavet kauba, selle suuruse, seisundi jmt kohta.

Kui soovid kauba kätte saada saatmisega, tuleb õigeaegselt kokku leppida, kuidas toimub kauba tagastamine. Kui müüja seda ei paku, kaalu hoolikalt kõiki võimalikke tehinguga seotud riske.

Kui oled kauba eest tasunud, kuid ei ole seda kätte saanud, võta müüjaga kohe ühendust ja küsi tehingu kohta.

Kui müüja ei ole kaupa teele pannud ega vasta sõnumitele, siis tuleb abipalvega pöörduda õiguskaitseasutuste poole.

Pakilistel juhtudel on konfliktiga seotud isikutel võimalik võtta ühendust ka portaali administraatoriga, kes saab võimaluste piires sekkuda konflikti lahendamisse.

Kui sul on küsimusi või ettepanekuid või soovid nõu saada, kuulab portaali administraator sind hea meelega ära – kirjuta kindlasti!