MÜTOLOOGIA
| Seisund | Kasutatud, suurepärases korras |
| Keel | Läti |
| Lisatud | 4. november, 8:1979 |
Grāmata ir viens no pamatdarbiem modernajā kultūras un mediju teorijā. Otrajā daļā Barts skaidro savu slaveno jēdzienu “mīts kā otrā līmeņa semiotiska sistēma” — kā zīmes (attēli, vārdi, notikumi) kļūst par nozīmes nesējiem, kas izplata ideoloģiju. ">
See on Roland Barthesi (Roland Barthes) raamat "Mythologies" (Mitoloģijas) läti keeles. See on kuulus prantsuse semiootiku ja kirjandusteoreetiku teos, mis ilmus esmakordselt 1957. aastal. "Mythologies" koosneb lühikestest esseedest, milles Barthes analüüsib erinevaid popkultuuri nähtusi — reklaamid, kino, sport, mood, toit, autod jne. Ta näitab, kuidas igapäevased asjad ja sündmused omandavad "müütilise" tähenduse, st kuidas ühiskond neile ideoloogilise või sümboolse tähenduse annab. Raamat on üks põhitöid kaasaegses kultuuri- ja meediateoorias. Teises osas selgitab Barthes oma kuulsat mõistet "müüt kui teise taseme semiootiline süsteem" — kuidas märgid (pildid, sõnad, sündmused) muutuvad tähenduse kandjateks, mis levitavad ideoloogiat.